به سایت مهدی امیر خانی خوش آمدید.

 برای عضویت در مهدی امیر خانی، لطفا کلیه قوانین را به‌ دقت مطالعه فرمایید. عضویت در سایت به معنای پذیرش کلیه قوانین سایت می‌باشد.

سایت مهدی امیر خانی قصد دارد با ایجاد شرایط و امکانات مناسب، امکان برگزاری دوره های  آنلاین فروش محصولات آموزشی  را بدون هرگونه محدودیت زمانی و مکانی فراهم آورد. 

محتوای موجود در سایت مهدی امیر خانی ممکن است رایگان و یا قابل خرید باشد. در اینصورت کاربر باید در سایت ثبت نام نموده و هزینه محتوای ارائه شده را از طریق درگاه پرداخت، واریز نماید.

تمامی کاربرانی که در سایت مهدی امیر خانی ثبت نام کرده اند می توانند از فایل های ارائه شده در دوره ها برای مقاصد شخصی استفاده نمایند اما اجازه نشر این اطلاعات را بدون ذکر منبع ندارند.

ثبت نام و داشتن حساب کاربری در سایت آموزش آنلاین

لطفا در زمان ثبت نام، اطلاعات شخصی خود از جمله نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره موبایل را به درستی وارد کنید.

مهدی امیر خانی متعهد می شود اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ کند و سوء استفاده از آنها خلاف قانون و قابل پیگرد خواهد بود.

شما نیز در حفظ نام کاربری و رمز عبور خود دقت لازم را بعمل آورید و اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

شما مجاز نیستید (به غیر از خانواده خود) به کسی اجازه دهید با حساب کاربری شما به دوره ها و محتوای خریداری‌شده دسترسی پیدا کند.  تکثیر و انتشار محتوای آموزشی خریداری‌شده مجاز نمی باشد و شما مسئول تمام استفاده‌ای هستید که از سایت و دوره های خریداری‌شده در ارتباط با حساب شما و نام کاربری و رمز ورود شما انجام می‌شود.

اگر دوره برگزار شده در سایت آموزش آنلاین مورد پسند شماست، به جای کپی و ارسال آن برای دیگران، ایشان را به استفاده از سایت آموزش آنلاین تشویق کنید.

آدرس ایمیل شرکت کنندگان در دوره ها به منظور اطلاع رسانی دوره ها و محصولات بعدی مورد استفاده خواهد بود.

اگر بنا به دلایلی، دوره آموزشی با تاخیر آغاز شود، این تأخیر در مدت زمان برگزاری دوره لحاظ می شود و دوره دیرتر به پایان خواهد رسید.

خواهشمند است ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی، نسبت به نصب نرم افزارهای مورد نیاز و نیز مطالعه راهنمای ورود به دوره، وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که بدلیل عدم مطالعه راهنمای سایت و عدم نصب نرم افزار های مورد نیاز و یا سرعت نامناسب اینترنت، موفق به حضور در دوره نشدید، مسئولیت آن بر عهده شما خواهد بود. البته در این شرایط، فایل ضبط شده دوره در اختیارتان قرار خواهد گرفت اما گواهی پایان دوره اعطاء نشده و وجه واریزی عودت داده نخواهد شد.  

در نظر داشته باشید که دوره های خریداری شده در حساب کاربری شما برای مدت محدودی باقی خواهد ماند. لذا بهتر است کاربران گرامی نسبت به دانلود محتوای خریداری شده اقدام نمایند تا در صورت نیاز به فایل مورد نظر با مشکل مواجه نشوند.

چنانچه استاد دوره، فایل پاورپوینت یا PDF یا هر فایل دیگری را برای ارائه درس استفاده کند، این فایل پس از تأیید استاد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر تراکنش پرداخت هزینه توسط درگاه های بانکی ناموفق باشد دسترسی شما به فایل های آموزشی موقتاً قطع خواهد شد.

عودت وجه

چنانچه تا ۴۸ ساعت پیش از برگزاری دوره آنلاین از شرکت در آن منصرف شدید، می توانید درخواست بازگشت وجه را از طریق info@mahdiamirkhani.com ارسال نمایید.

همانگونه که پیش از این توضیح داده شد، اگر بنا به دلایلی، تاریخ برگزاری دوره های آموزشی تغییر پیدا کرد و شما تمایل نداشتید در تاریخ جدید در این دوره هاحضور پیدا کنید می توانید درخواست عودت وجه را به آدرس فوق ارسال نمایید.

اگر از دوره‌ برگزار شده ناراضی باشید، با شما تماس گرفته خواهد شد و دلایل شما توسط تیم فنی سایت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چنانچه دلایل شما موجه باشد، وجه واریزی شما عودت داده خواهد شد.

 از آنجایی که برخی از دوره ها آنلاین و آفلاین طی چند جلسه برگزار می شوند، عودت وجه، تنها پس از پایان جلسه اول دوره و پیش از شروع جلسه دوم امکان پذیر خواهد بود.

آموزش آنلاین،  وجه برگشتی را تنها به حساب کیف پول شما در ‌سایت برخواهد گرداند و این مبلغ به حساب بانکی شما واریز نخواهد شد. شما می توانید در دوره های بعدی اعلام شده از سوی سایت شرکت کنید.

تعهدات اساتید دوره ها

اساتید هر دوره لازم است برای برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی خود، فایل قوانین برگزاری دوره را که از سوی مدیر سایت مهدی امیر خانی برای ایشان ارسال می شود دانلود نموده و پس از مطالعه، آن را امضاء کرده و برای مدیر سایت ارسال نمایند.

 اساتید هر دوره متعهد می شوند که:

مسئولیت تمامی محتوای ارائه شده اعم از مجوز ها، فایل های صوتی و تصویری، فایل هایی از قبیل پاورپوینت، منابع معرفی شده مانند کتابها یا pdf آنها، فایل های آماری و غیره را بپذیرند و هیچگونه حق مالکیت معنوی از اشخاص حقیقی یا حقوقی را تضییع نکنند.

دانش، تخصص و مهارت لازم برای تدریس دوره و برگزاری کارگاههای عملی را دارا باشند.

مجوزهای لازم برای معرفی محصولات مورد استفاده در حین تدریس و یا توزیع فایل آنها را به هر نحو، دارا باشند.

هیچگونه محتوای نامناسب، توهین‌آمیز، نژادپرستانه، گمراه‌کننده، جعلی و خلاف قوانین جرایم رایانه‌ای، و یا خلاف قوانین و موازین جمهوری ای ایران منتشر نکنند.

هیچگونه تبلیغ و ترویج مطالب در مورد طرح های هرمی در سایت، انجام ندهند.

از سایت آموزش آنلاین برای هیچ کسب‌وکاری غیر از آموزش استفاده نکنند و کار تبلیغاتی انجام ندهند.

وارد هیچگونه فعالیتی نشوند که باعث شود سایت آموزش آنلاین ناگزیر به کسب مجوز یا پرداخت حق امتیاز به اشخاص حقیقی یا حقوقی گردد.

از اطلاعات حساب کاربری خود نگهداری نموده و صحت تمامی اطلاعات مندرج در سایت را تأیید نمایند.

اطلاعات شخصی سایر افراد اعم از حقیقی یا حقوقی را افشاء ننمایند.

درخواست های مالی و یا پرداخت وجه نداشته باشند.

سایت مهدی امیر خانی حق حذف هرگونه محتوای اساتید و کاربران را به صلاحدید خودش داراست.

مهدی امیر خانی ، هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده و مطالب منتشر شده از سوی اساتید ندارد اما تمام تلاش خود را در سالم نگه‌داشتن محتوای سایت به کار خواهد بست.

هدف ما ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای ارتقاء سطح علمی علاقمندانی است که امکان حضور در کارگاهها و دوره های آموزشی را ندارند پس:از این که به قوانین سایت احترام می گذارید سپاسگزاریم